Ti-ke välisenä yönä iski järjetön räkätautiolo, mikä ihme kyllä helpotti iltaa kohden. Olin aivan varma, että olen täysin raato iltaan mennessä. Viime yö meni sitten yskiessä, kun kurkkua kutitti aivan järjettömästi eikä se helpottanut kuin hetkellisesti jos joi tai yski. Nyt kurkussa tuntuu siltä, kuin ääni olisi lähtemässä,  mutta ei ole muita flunssan oireita O_o

Naukkailin eilen D-vitamiinia vähän rankemmalla kädellä, liekkö se sitten helpottanut, vai onko tämä sitten tyyntä ennen myrskyä. Toivottavasti ei. Jätän tämän illan spinningin väliin, mutta huomenna aamulla yritän mennä tekee normaalin salitreenin, jos ei sitten ole jostain syystä huonompi olo.

Aamupaino oli 68,4:)

42päivää loman alkuun... Jos haluaisin painaa 60kiloa tuohon mennessä, pitäisi mulla olla 1400kalorin vaje joka päivä:D            65kilon tavoitepainoa varten kalorivajeen pitäisi olla 560kaloria per päivä. Tämän hetkinen kalorimäärä on päivittäin tuhannen kalorin luokkaa, en ole itseasiassa jaksanut laskea kaloreita enää toviin, kun tämä ruokailu on aika vakiota, joten en ole nähnyt sitä vaivan arvoiseksi. Toisaalta kiinnostaisi tietää kuinka suuri mun kalorivaje on ylipäätään, ehkä mä jossain vaiheessa pidän taas viikon verran kaloreista kirjaa.