Olen yllättynyt tahdonvoimastani, meillä on nuokkunut keittiössä ja olkkarissa suklaata ja muita herkkuja ja olen pystynyt olemaan syömättä näitä!

Eilen tuli kaveri meille istumaan iltaa ja tein pippuripihviä bataatti-peruna-palsternakka-laatikolla, johon livahti kevytkermaa. Olisin voinut alkaa kikkailemaan ja tehdä itselleni oman annoksen, ilman diettiin kuulumatonta kermaa, mutten sitten jaksanut. Pihvin päällekin karkasi ohut siivu muutama viikko sitten tehtyä maustevoita ja tuli nautittua desin verran punaviiniäkin. Josta opin sen, että ei olisi kannattanut! Oli eilinen aamupaino 72,2 ja tänään se oli aamulla 73,4, mutta myöhemmin kun nousin ylös ja kävin pissalla, oli paino enää 72,7. Hieman jännittää huomiset painolukemat. Pitää herätä aikaisin aamulla, että kerkiän ottaa valokuvat.

Jotenkin nuo aamulenkkeilyt ei vaan innosta, en tiedä mitään vastenmielisempää kuin lähteä kävelemään mitään järkevää syytä:D Töihin voin kävellä ilman angstia, koska se on kunnollinen syy. Mutta auta armias, jos pitäisi lähteä kävelemään harmaalla kelillä, juuei kiitos. Salilla kävin torstaina aamulla sekä tänään. Ja olen saanut treenata rauhassa. Ajattelin ottaa maastavetoon käsipainoilla tangon käsipainojen sijaan käyttöön. En saa pidettyä noita 14kilon käsipainoja mitenkään fiksusti käsissäni liikkeen ajan, tulee sormet törkeän kipeäksi kun nuo painot valuu ja muljuu, menee keskittyminen itse liikkeestä siihen että keskittyy siihen että saa pidettyä käsipainot käsissä. Sen lisäksi tuolla naisten puolella ei ole enää tuota suurempi käsipainoja, joten joudun kuitenkin siirtymään tankoon tässä seuraavien treenien aikana. Miesten puolelle mua ei saa treenaamaan!

Ensi perjantaina olisi tapaaminen personaltrainerin kanssa. Hieman nolottaa, etten ole käynyt tekemässä sitä hänen tekemäänsä saliohjelmaa, koska kadotin treeninauhan + en halua viettää salilla yli 1,5h aikaa vain käytännössä yhden lihasryhmän takia. Treeniohjelman pitää olla monipuolinen ja nopea vetää läpi. Saa nähdä millaisen ohjelman se vääntää mulle, kun tarkoitus olisi siirtyä salitreenissä monipuolisempaan treenaamiseen.

Toisaalta kiinnostaisi tuo GFG:n Lite, mutta kuten jo olen todennut, tuntuu turhauttavalta se, että olen maksanut tälle personaltrainerilleni jo sen pari hunttia ja hänen pitäisi tehdä mulle ohjelma ja ruokasuunnitelmat, mutta jos nyt liityn Liteen niin on tavallaan tuplasti nuo asiat.

Päivä tuppaa loppumaan kesken, ennen kuin saan tämän päivän GFG:n ruoat syötyä.