Voi luoja, että olisin voinut vajota maan alle tänään. Mulla oli tapaaminen tämän personaltrainerini kanssa ja olin jotenkin siinä uskossa, että hän katsoo vain mun olkapään kuntoutumista...

Ensinnäkin mulla alkoi eilen kuukautiset, tullessani kotia kävin vaihtamassa siteen ja huljuttamassa pimppaani. Tai no otin siteeni pois ja ajattelin hetken aikaa kekkuloida ilman sitä, mutta onnekseni unohdin pistää uuden paikoilleen ennenkuin lähdin liikkeelle. Olin viideltä pelipaikalla ja siinä keskusteltiin eka ja sit tämä kundi sanoi "noniin, ota paita ja housut pois niin hän katsoo sun ryhdin ja ottaa mitat". Olin hiukan nolona, koska en ollut laisinkaan varautunut tuohon:D

Siinä sitten seisoin selluliittisillä ja hyllyvillä reisilläni tämän komistuksen edessä ja häpesin hiljaa mielessäni. Onneksi mulla oli suht siistit alusvaatteet päällä, eikä ollut mitään valkoisia siteen siivekkeitä paistamassa mustien pikkareideni haaruksista.

Mitat olivat aika hurjat, rasvaprosentti 33%!! Viimeksi 3v sitten se oli jotain 25, tosin eri menetelmällä mitattuna. Tämä mittaus tehtiin pihdeillä, edellinen tällaisella hienolla vaa´alla. Paino oli 71,3, tosin olin syönyt ja juonut tuota ennen ja on tosiaan kuukautiset päällä + kävin aamulla salilla, joten paino on todellisuudessa lähellä 70kiloa, jos ei jopa alle sen.

Nyt on kyllä motivaatiota käydä ahkerasti treenaamassa, että ensi kerralla ei tarvitse ole tässä kunnossa tuon kundin edessä mittauttamassa läskejä. Tosin aika sama se olisi mulle, onko se toinen tapaus nainen vai mies - yhtä paljon tuo tilanne aiheuttaa itselleni häpeällistä olotilaa.

Ensi viikon torstaina käydään aamusta uusi saliohjelma läpi. Saas nähdä mitä siellä on tarjolla. Tunnissa pitäisi kyseinen ohjelma saada vedettyä läpi, sisältäen alku- ja loppuverryttelyt.